קרוואן לחתונה או אירוע בטבע

קרוואן לחתונה או אירוע בטבע

קרוואן לחתונה או אירוע בטבע

קרוואן באירועים בטבע מתאים מאוד לחתן וכלה שמתכננים להתחתן בחיק הטבע. כיום ישנם הרבה אירועי חתונות שמתקיימים בטבע כמו במטע הפקאן או מטעים נוספים באזור המרכז כדוגמת במקומות אלה אין חדר לכלה או חדר התארגנות והקרוואן משמש כחדר להתארגנות ולהתרעננות לקראת ובמהלך האירוע. בקרוואן יש מזגן, שירותים ומקלחת שניתן להתרענן וכן מטבחון עם שתיה קלב ומכונת קפה. במידה והזוג רוצה להישאר ללון בקרוואן ניתן בהחלט להישאר שם. בקרוואן יש מיטה נוחה עם מצבעים ומגבות לחתן ולכלה .

קרוואן בשביל החברים

קרוואן לחתונה או אירוע בטבע יכול לשמש כם לשלב של אחרי המסיבה: בחתונות ישנן לא מעט חברים שמגיעים מרחוק או שתו הרבה במסיבה. הקרוואן של החתן כלה יכול לשמש גם כקרוואן שבו החברה יכולים להישאר ללון כמה שעות אחרי המסיבה על מנת שיוכלו לנהוג הביתה בביטחה בבוקר. כלומר הקרוואן יכול לשמש למגוון מטרות: גם להתארגנות לחתן וכלה לאירוע שמתקיים בטבע וגם כקרוואן ללינה אחרי האירוע לחברה שרוצים לנהוג בביטחה הביתה.

 

קרוואן כחדר ייחוד של המגזר החרדי

קרוואן לחתונה משמש לא פעם גם כחדר ייחוד באירועים של המגזר החרדי אשר מתרחשים בטבע או במקום שאין חדר ייחוד. הקרוואן מתאים כחדר ייחוד לחתן ולכלה הצעירים. יש בו את כל מה שצריך כדי להרגיש בנוח. מטבחון מפנק עם מכונת קפה, מים קרים במקרר וכיבוד קל כשר למהדרין. הקרוואן מאובזר בפינת ישיבה נוחה ונעימה. בקרואן מצעים לבנים ברמת בית מלון, מגבות וכלי רחצה. לפרטים נוספים התקשרו ל 0528731326 

רוצה לקבל הצעה שמתאימה לך?

Print Friendly, PDF & Email